Wednesday, September 2, 2009

Fasting : For RD Montage Competition



Assalamualaikum, smpna bulan pose ni,( bru smlamlah ) aku mencuba nasiblah masuk dlam prtandingan montage anjuran Rakan Masjid UTP sempena Ramadhan Dsicovery 2009. Ni firstlah montaj aku lbh dr 4 minit, sbb requirement time 5 minit (giler ape ), tp nk bwat camane, bukan pertandingan bapak aku, ape2 pun, aku telah mencuba sehabis baek, menang kalah itu sume ketentuan Tuhan. Terima kasih kepada Syazwan dan Sap Atan yg menyokong aku giler2 mse present semalam.

Tajuk montaj ni fasting, RD ade bagi aku 4 tema, aidilfitri, fasting, ramadhan, path towards righteousness. Knape aku plh fasting? Sbb raye jauh lagi, aku xde feeling lg nk beraye, sbb aku bwat montaj ni ikut feeling. Pas2 kalo path towards righteousness, sorilah, aku ni bukan bek sgt, xtaw cne nk ulas. Mmandangkn tahun ni aku smngat skit time pose, aku bwatlah tajuknye Fasting.

Ape yg aku nk rari montaj ni, adelah apabila orang tengok, terkesanlah dalam hati, tu sebab aku selitkan lagu yg slow dan sedap, and pastu aku bg ayat kow2lah, ape2 pun enjoy.

4 comments:

  1. menang ke kalah ke
    ko nye tetap paling best bu..
    dun wori..

    maercaestro..haha

    ReplyDelete
  2. abu 1st runner-up tu!!..aku dah update kat blog chemy..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah,terimak asih kawan2 krana menyokong,haha

    ReplyDelete